28 Eylül 2011 Çarşamba

Kuzey Güney Dizisi Hakkında



Yazın merakla beklediğimiz kuzey güney dizisi sonunda Eylül ayında başlamıştı. Günü açıklandığında sevinmiştik. Kuzey güney dizisinde çok ünlü oyuncular rol alıyordu. Özellikle Kıvanç Tatlıtuğ 'un adını duyunca bu dizinin ne kadar güzel olacağını biliyorduk. Dizi başlayınca şaşırdım. Çünkü bu kadar güzel beklemiyordum. İlk iki bölümünü izlediğimde, diziden müthiş etkilenmiştim. Bu yıl izleyeceğim tek dizi olacağını düşünmüştüm ve öyle devam ediyor. Bu akşam kuzey güney dizisinin 4. bölümü var ve fragmanına baktığımızda yine heyecanı yüksek bir dizi olacak gibi.
Senaristini kutlamak gerekir. Çok iyi düşünülmüş bir senaryo ve oyunculuklar güzel. Kıvanç Tatlıtuğ süperötesi bir rol çıkarıyor. Oynadığı Kuzey rolünü çok iyi canlandırıyor. Hala ilk bölümdeki Kuzey 'in babasından yediği dayağı unutamadım. Hala izlesem duygulanırım.
Dizi hakkında çok güzel şeyler yazılabilir. Tabiki kötü yanları da var. Sizde görüşlerinizi, olumlu ya da olumsuz eleştirilerinizi kimseyi rencide etmeden yazarak bizlerle paylaşın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder