2 Eylül 2011 Cuma

Kuzey güney dizisi hakkında

Kendi duygu ve düşüncelerim ;
Kuzey güney dizisini merakla bekleyenlerden birisi de benim. Dizinin sitesini yaptım. Çünkü bu diziye inanıyorum. Bu dizi adından çok söz ettirecek bir dizi olacak. Buna tüm kalbüm ve aklımla inananarak, bu adımı attım.
Tabiki kuzey güney dizisi için yapılmış onlarca site var. Bunca sitenin arasından sıyrılabilirsek ne mutlu bize.
Gelelim dizimiz olan kuzey güney dizisine. Dizide oldukça iyi oyuncular rol alıyor. Adını duyduğumuz, son zamanların sivrilen oyuncuları bu dizide toplanmış durumda. Dİzinin oyuncularını tek tek yazmamma gerek yok. Sitemizde çok kez yazdık.

Dizinin günü çarşamba oldu. Cuma günü olacağı söyleniyordu ama çarşamba oldu. Çarşamba olması cuma gününe göre daha iyi. Çünkü cuma akşamı adını feriha koydum gibi reytingleri yüksek bir dizi var. Ayrıca atv 'de yayınlanan komedi dizisi istanbul'un altınları 'da iyi bir dizi. Bunların karşısında rekabet etmek oldukça zor. Çarşamba günü de iyi yayınlar var. Muhteşem yüzyıl gibi büyük bir rakip kuzey güney dizisimizi bekliyor. Ayrıca çocuklar duymasını da unutmamak gerek.
Hangi gün olursa olsun zor gibi görünüyor. Ancak kuzey güney bütün bu dizilerin arasından sıyrılacaktır.
Dizi hakkında sizde görüşlerinizi yorum yazarak paylaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder